tisdag 12 april 2011

Netbooken paj

Föreläsningen var intressant. Tråkigt dock är att min netbook har slutat funka. Detta har hänt ytterligare en gång och jag hoppas på att få pengarna tillbaka och därmed kunna få en ny modell eftersom denna ändå är typ 2 år gammal och halv utdaterad. Dessutom insåg jag inte hur otroligt regnkänslig skärmen var så trots att den bara fick några droppar på sig så ser man märken av dessa i skärmen.

Det mest epic hade ju såklart varit om jag fått tillbaka typ de 4,5k jag la för den, fortsatte att vinna på pokern (8 raka vinstdagar nu!) och typ tillbaka de 40 000 jag ligger back för året och lite till så köper vi en macbook air 13". Det hade varit nåt! Är inte heller SÅÅ himla omöjligt som det låter. Det kan ju gå fruktansvärt snabbt om man bara har inne rätt flow och jag tror jag är påväg dit och snart kan vi spela bekvämt på 5/10 igen. Woho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar