lördag 16 april 2011

Hmm, kontorslös efter sommaren?

Lite osäkert läge nu med kontorsfronten. Antagligen kan vi ha kvar kontoret men det verkar högst troligt att vi får förhöjd hyra isf. Vi har ju redan haft högre hyra sen januari då Max flyttade till stockholm så hyran delades på 2 istället för 3 och nu när det går rätt tungt för mig samt att jag pluggar kanske man blir kontorslös efter sommaren.

Hoppas verkligen inte på det dock, jag är jättenöjd med att ha ett kontor men resultaten får börja rulla in snart igen för blir dyrt att lägga några tusen på kontor varje månad när jag ändå pluggar heltid. Det optimala vore att få in 2 pokerspelare varav en tog min plats och så skrev vi in att typ, jag hade plats om jag ville med 2 månader förvarning eller whatever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar