måndag 18 april 2011

Seminarium

Jag sa i princip ingenting. Vi var iofs 10 pers typ och alla tjejer sa bara en enda grej var medans det var 3 killar som stod för 95% av samtalet men iaf. Jag hade faktiskt en del att säga på 2 av 3 frågor men jag var för obekväm för att göra det. Sånt pussy-move.
Problemet är inte att jag egentligen är superrädd för att prata. Är det nåt som ligger mig nära och som jag helt bemästrar har jag inga problem att prata för mig. Också i en mindre grupp på typ förra seminariet pratade jag nog mest. Men desto större grupp så höjs spärren exponentiellt för när jag känner för att yttra mig.
Men det blir väl lätt så när man läser något i en grupp där många är vana att diskutera och gör så också aktivt politiskt.

Får helt enkelt ta och man up.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar