söndag 17 april 2011

5e juni

Ikväll var nice men jag blev lite för rastlös tillslut. Hade varit superkul att gå vidare ut men tyvärr var inte övriga taggade på det där, kanske har med att jag kom lite sent. Jag vet inte. Lite tråkigt iaf :(.

Kollade för övrigt mitt schema nu och sista tentan på kursne är 5e juni. Kom också på att nån eventuellt nämnde att vi måste anmäla oss till varje kurs, funderar verkligen om vi måste söka oss in till varje enskild kurs trots att vi går programmet? Hursomhelst så var ju sista ansökningsdatum 15e april isf så jävlar va screw jag är isf. Eller screwed och screwed, synd hade det varit. Fast jag har iofs funderat lite på om lite ledighet inte hade varit gött. Fast ledigheten förutsätter ju att pokern skärper till sig för det är bara misär att vara ledig om man inte har pengar för att njuta av det. I värsta fall kan man ju alltid byta pokerspel, typ fullring fixed limit eller nåt sånt tråkigt som man iaf kan ha en fet jävla volym på och var snortight och därmed ha typ ingen varians. Jag vet inte. Fan va jag svamlar. Nu ska jag göra nåt vettigare. Peace out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar