onsdag 13 april 2011

Onsdagsmorgon

Hittade headset och grejer till min mobil igår när jag gick ner i förrådet! Asvärt. Framförallt är det värt eftersom det finns en sån där klämma. Riktigt nöjd över det.

Bröt tyvärr min streak igår, spelade lite på en ny sida och förlorade 450$. No problems. Blev inget plugg igår. Det blir det garanterat idag :). Många timmar!

Gud vilket awkward cafébesök jag gjorde igår. Först så spanade jag in en sallad med grönmögelost, päron, avocado och persika som lät rätt intressant. Satt där och åt själv och det var en riktigt awkward date i bordet jämte (det var trångt). Sen så kom en i min klass in och han hade bjudit en tjej i vår klass som jag aldrig sett samt en annan dit. Hon var iaf tysk. Han är som sagt kanske som jag var för kanske typ, 8 år sen. Om någon sa nånting ologiskt eller nåt som inte stämde så var man tvungen att kommentera det. Det blir ju extra komplicerat om man inte pratar bra svenska och personligen skulle jag chillat lite, särskilt om man ska lära känna någon över en fika. Men så var det icke :). Hursomhelst så försökte jag byta samtal till lite roligare ämnen än hur jobbiga feminister är,  eller samtal, det var mer eller mindre en monolog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar