torsdag 6 maj 2010

Woho! Kanske blir lasarettgatan 6 ändå?

Fick som sagt ett samtal ifrån mäklaren som väl kände sig dum eller något. De hade iaf en lägenhet som de inte lagt ut på marknaden än som de sa att jag kunde bjuda på i tid. Säljaren var tydligen rik och bodde i kina och brydde sig inte så mycket om att få några hundra tusen extra (tydligen) så det kanske blir att jag får lägenhet på samma adress med samma storlek fast billigare!

Ska dock inte hetsa och ta ut "segern i förskott" men nu känns det bra. Tråkiga är att det var lite högre upp så jag tror det blir 1 trappa upp, hissen verkar vara sjukt störd då jag åkt i den 2 ggr och den funkade inte alls ena och stannade mitt i idag.

Det är förresten samma struktur på lägenheten med en skillnad, de har tagit bort väggen för ett större vardagsrum så eventuellt bygger jag till en vägg igen om jag vill hyra ut, vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar