måndag 10 maj 2010

Tråkiga brev

Läste lite brev jag fick i fredags och det var mest 2 dåliga. Jag nämnde i senaste videobloggen att det är en sak som har tyngt mig som dock känns mycket bättre nu men att det var en sak med det som var kvar att ta tag i. Och den saken handlade ett av breven om. Jag är så fruktansvärt förvånad hur mycket man kan ljuga, jaja jag har mestadels slutat tänka på det där och planerar inte att börja med det heller.

Andra brevet var också rätt tråkigt. På högskoleprovet så glömde jag skriva i typ 2 stycken av mina svar i "checkhäftet" men enligt dom jag hade skrivit ner verkade det som jag låg 1p ifrån en högre poäng. Och det blev mitt slutresultat också så det är lite piss att jag var 1p av 122p ifrån att gå upp en nivå.

Igår blev jag förresten kalas och var på jazzhuset men jag tror inte jag orkar skriva om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar