torsdag 13 maj 2010

Kom nu böcker!

Det dumma med min retorikkurs är att det är tänkt att man ska läsa massa undertiden medans vi gör annat på lektionerna. Sen först i slutet ska vi visa att vi har läst dom böckerna. Det blir ju lätt att man skjuter på läsandet och ännu längre på köpandet. Och nu vill jag verkligen läsa men dessa satans böcker kommer aldrig fram!

Btw, funderar på om jag ska boka vegas-flyget nu så jag har det bestämt. Funderar på om inte 30 dagar är lite väl långt, jag har ingen aning.

2 kommentarer:

  1. 1 månad blir väl nice men du stannar väl inte bara i vegas? åk runt lite och kommer du till L.A. kan du säkert bo gratis med johanna (linus storebrors ex). http://johannarosengren.blogspot.com/

    //kicki

    SvaraRadera
  2. Undra om jag orkar åka runt :). Men nu när du säger det så borde jag ju vara öppen för det. LA verkar ju iofs sjukt grymt men jag vet inte om jag kan med att fråga Johanna. Jag är inte ens säker på att hon vet vad jag heter även om vi träffats ute några ggr. Men ju iofs fråga.

    SvaraRadera