måndag 24 maj 2010

En politisk inflik

Pågår en mindre debatt nu i kommentarerna nåt inlägg lite längre ner och tycker det är kul så länge det hålls på en sjysst nivå och det gör denna mestadels än så länge. Hursomhelst så skrev jag en grej som jag tänkte kanske var bloggmaterial. Så jag gör det :).


PS: Jag håller också med att det finns idioti i varje parti och en av de absolut viktigaste poängerna just är att erkänna dessa. Det finns massa dåliga förslag på högersidan och skulle man dra upp ett 20tal så kommer det vara flera som jag tycker är fel. Men nästan alla de vänsterpartister/kommunister jag har pratat med vägrar att inse sin politisk egna begräsningar eller eventuella dåliga förslag utan kopierar sina åsikter direkt ifrån Marx och ifrågasätter absolut ingenting. Det är sjutk viktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar