torsdag 20 maj 2010

Sommargrejer

Vad händer för skoj grejer i sommar? Alla festivaler är väl i juni och när är kulturkalaset eller vad göteborgskalaset nuförtiden kallas?

Juni är ju klar. Juli blir ju rätt mycket med inflyttningen men får väl ta o hitta på något skoj i augusti. Eller efter typ 8 månaders dagligt slit så kanske jag ska slå av på takten i sommar och njuta av den mer och bara vara hemma och götta. Fast körkortet måste jag ju ta, krävs ju inte mycket övning för att jag skulle kunna klara en uppkörning. Och hade kanske varit gött att tenta av den där enda biologikursen jag inte orkade med på basåret. Och jag funderar på att börja räkna matte typ 1-2 timmar i veckan och göra det till en trend. Hmm.

Vad ska annat folk göra? Skriv!

3 kommentarer:

  1. skriva musik sa ja te dig!

    SvaraRadera
  2. Var har hänt med din pokerassist?
    Ska du starta upp nån Pressbyrå?

    SvaraRadera
  3. Assistent? Tanken med att hyra en var att det skulle göra så jag slapp tänka på massa saker. Tillslut blev det nästan jobbigare att komma på saker för henne att göra än vad det göttiga blev så vettefan. Om jag däremot blir så rik att jag typ tjänar 100k+ i månaden och inte behöver tänka på att hon ska vara effektiv så tror jag att jag anställer någon igen.

    Gud va pressbyrå-snack det är. Det är inte aktuellt :).

    SvaraRadera