onsdag 26 maj 2010

Igår var kul!

Allt igår var kul, spelade in delar av våran rättegång fast missade tyvärr det bästa som jag tänkte lägga upp sen. Det är stundtals ganska roligt :).

Sen var jag tvungen att springa till Woven hand som spelade på storan och det var givetvis rätt awesome. Så grymt när de är så duktiga att de liksom kan göra varje låt på så många olika sätt och David Euguene är så jävla cool och imba. Talade i tungor och verkade allmänt galen vilket var coolt, fast inte lika coolt som hans röst. Jag lägger upp på youtube snart!

Det enda som inte var så kul var att jag spelade poker när jag kommit hem efter några öl och förlorade 23k. Installerade precis tiltdemon på laptopen här så ska inte kunna förlora mer än $1000 nu, så blir inget mer sånt där. Nää, får dra till gymmet nu, kommer videos snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar