onsdag 5 maj 2010

Note to self

Påminnelse till mig själv att jag bör lägga hyfsat normala tider igen. Brukade väl somna 2-3 men har på det senaste börjat lägga mig typ 5-6. Inte bra. Dock hade jag en av mina största vinstdagar, jag tror idet blev årsrekord faktiskt. Var en trevlig retoriklektion ikväll också. Tyckte min skit blev bra med tanke på att jag skrev det 1 timma innan, läste upp det en gång inför ipodvideon medans jag skrev btw och tänkte lägga upp det lite imorgon. Kommer nog en video alltså men tar det efter nattsömnen. Funtar på att köra dubbla träningspass imorgon, först gym och sen fotboll. Köpte en standupkomiker-biljett till mina föräldrar som är imorgon och de ville att jag skulle försöka hitta en biljett men kan tänka mig att det inte går att få anslutande nu.

Förresten verkar det med allra största säkerhet bli Las Vegas nu i juni om jag nu inte förlorar massa. Jag är fan taggad. Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar