måndag 31 maj 2010

Lördags, söndags och måndags

Igår var jag inte så pigg och glad och sov mestadels hela dagen. Har förresten passat på att kolla lite TV medans jag haft tillgång (har ju ingen i gbg) och kollade lite på Celebrity rehab med Dr Drew och funtar på om det inte hade varit något för mig. Jag tror vi svenskar ägnar för lite av våra tankar och jag tror mycket mer än vad man tror hade mått bra av det. Jag har iofs inte själv gått på nåt men jag känner att den känslan jag ofta bär på nu inte är bra. Jag mår ganska bra men har blivit lite mer bitter än vad jag skulle önska. Det är inget som genomsyrar mitt huvud varje dag men då och då kommer tankar upp. Jajaja. Skitsamma. Jag menar bara att man kan ju börja prata med folk utan att man är missbrukare, djupt deprimerad etc etc och att livsfilosofi antagligen kommer bli mycket större än vad det är idag.

Nää, nu har jag väldigt ont i huvudet men ska försöka sätta mig och läsa lite i det sista nu inför tentan halv sju. Imorgon blev vi bjudna på middag hos vår lärare och tänkte först boka flyget (vegas) tills typ onsdag men om mina föräldrar är borta och mitt ica-kort inte har kommit (de är i turkiet och kommer fredag) än så måste jag antagligen åka tillbaka till bollebygd igen på onsdagen så kanske blir lite förskjutet. Torsdag kanske är mer realistiskt.

EDIT: Ferbie tog en massa bilder i lördags som jag nog lägger upp ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar