måndag 31 maj 2010

Hey mr blogger

Min mobil är död, borde väl tagit med en laddare. Igår var mestadels kul men blev lite väl tipsy kanske. Men ändå kul. Spelade lite brännboll och det var nice också. Kom på att det är en rätt dum sport. Btw, om man inte är nära att vara så är det ju förresten jättedumt att försöka chansa och riskera att man blir bränd. Man tjänar ju absolut ingenting på att springa 2 baser jämfört med att springa 1. Enda undantaget är ju om hela laget riskerar att brännas inne. Hursomhelst!

Väntar på mitt lilla nya ica-kort, hade tyvärr inte kommit men hoppas på imorgon.
Ska för övrigt ha en muntlig tenta imorgon kväll och hoppas att jag kan läsa in allt
Man vet ju inte alltid vart ribban är på såna där. Känns som det bör gå att klara sig rätt bra så länge det är breda ämnen men om jag ska hålla på och jämföra de skillnaden på vad Quintilianus har på syn av retoriken jämfört med Lindström så lär jag åka dit.

Btw, pistachnötter är gött och jag kom fram igår till att jag faktiskt måste köpa ett kylskåp med ismaskin när jag har råd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar