lördag 15 maj 2010

Hmm kanske stannar hemma ändå

Jag hade ju tänkt se Moto boy ikväll men när jag tänker på det så ska jag hålla ett 7minuters föredrag på tisdag och jag är lite trött på att vara oförberedd och om jag ska dricka idag blir jag seg och trött imorgon osv osv. Kanske ska se konserten och sen gå hem och plugga. Hmm vi får se.

SCOOP
Nu i 2 veckor eller något har det varit Spring Championship of Online Poker (SCOOP) och jag spelar generellt sett inte turneringar eftersom det är en typ av poker jag tycker är tråkig (no limit holdem) men av typ 35 turneringar så är det 2-3 stycken som är i min specialite och den var igår. Turneringar är dock svängiga och man lägger ju inte en insats för att vinna stort och igår blev det dyrt. Nu i SCOOP har de 3 inköp på varje turnering, låg, mellan och hög och igår var det $55, $530 och $5300 eller nåt i den stilen och försökte kvala in till den stora turneringen men misslyckades och det blev dyrt. Lite väl dyrt.

Ikväll är det förresten en annan av de formaten som jag nog är bättre än motståndet men jag tror kanske inte jag ska spela. Eller vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar