lördag 31 juli 2010

WIiiii

Inatt var jag uppe sent, somnade väl 6-7 nånting. Trodde det var 30 dagar i juli och ville avsluta i topp :). Åkte kl 14 till gamla lägenheten och gick igenom lägenheten med hyresvärden. Jag visste inte hur jag skulle göra med hålen ifrån hyllor och skit så jag lämnade dom, det var inte populärt.

Spenderade mesta delen av dagen nu med att packa in saker, funderar lite hur jag ska göra med massa koppar och skit som jag har i överflöd. T ex så fyller varje kopp en viss funktion och det är gött att kunna ha flera av varje (är ju gay att göra kaffe och alla får olika koppar) men jag får ju inte plats med allt. Så jag får fundera om jag ska ha typ 2 sorters koppar med 3-4 av varje eller om jag ska använda alla koppar och ha 1-2 av varje. Panik :P. Fan va trött jag känner mig nu förresten, får nog ta ett powernap. Ska nog möta upp folk i stan sen men är så seg nu. Nää, powernap var det. Tjo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar