onsdag 21 juli 2010

Tänkte bli rockstjärna

Kollade lite band och skit och gillar verkligen allt i denna annons. Är ingen sugen på vad hans insikter "under ett majarus"? Haha vilken lirare.



Jag är en kille på 20 år som satsar allt på musiken och är lagom SKITTRÖTT på att ingen annan satsar 100 % (hur jävla svårt kan det vara när man gör något man älskar?)

okej jag ska inte vara negativ nu :P men DU måste våga tro att VI ska bli större än beatles. hur svårt kan det vara, egentligen? var ska man annonsera för att nå till folk med de stora drömmarna?

min musiksmak är inte koncentrerad till vissa band, utan jag har mina favortilåtar som hjälper mig när livet känns som en berg&dalbana. just nu insåg jag under ett majarus att Time To Say Goodbye av bocelli och den där bruden är det absolut vackraste som finns (förutom slutet som suger hästfitta)

jag har inte mycket pengar men tillräckligt för att köpa en enkelbiljett till Barcelona. Där kan VI vara gatumusikanter (tro mig, konkurrensen är inte stor.) vi kan bli relativt rika om vi förbereder oss väl. När vi väl är i Barcelona får vi se vart livet tar oss, men jag VET att om VI har den rätta inställningen är det bara en tidsfråga innan det är VÅR tur att lira på dom stora arenorna.

Innan vi försöker skapa en djup relation ska du veta att jag har en "Det löser sig"-inställning. jag bryr mig inte om hur du är, ifall du tar kokain, dricker som ett sepe eller om du är städad. men jag sköter mitt och du ditt. sålänge vi skapar magi med vår musik så spelar det ingen jävla roll.

Jag har ingen telefon för det är bara jobbigt men jag svara självklart på mail.

Damian-win@hotmail.com

(msn går ju också bra så vi på ett smidigt sätt kan få svar på eventuella frågor)

Hoppas att du/ni finns därute ;) Peace


Edit: Jag spelar gitarr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar