torsdag 8 juli 2010

Hemma i sverige + pengaregn


Sov typ hela resan ifrån Vegas>New York>Amsterdam och fick tom en kommentar när jag gick ut.
"You seriously slept the ENTIRE flight? Wow!"
(Andra värdinnan) "You must have been awake all last night"

Så nu känner jag mig hursomhelst egentligen rätt pigg. Min snälla bror kom och hämtade mig och var lite orolig att jag tappat formen men min bror sa att lillplutten nästan såg lite stark ut och det var kul :). Undra egentligen hur snabbt muskelmassa och sånt där tvinar bort på 1 vecka, 2 veckor, 1 månad osv. Inte för att jag var i så sick form innan jag åkte, inte alls. Men men!

Tog bussen vid 5:00 och var ute på Lavo fram tills dess med främst en ifrån PokerSkull och det var helt stört göttiga förutsättningar, tråkigt bara att jag skulle åka rätt snart och kände mig lite segfull. Var typ snyggaste ratiot på en klubb jag nånsin har varit på och kom in gratis med VIP-band och folk kastade ärligt talat ut pengar. Kändes verkligen tattigt att plocka upp dom och såg många som klarade inte frestelsen. Låg ju typ några tusen dollar på golvet. Rätt osmakligt sätt förresten att flasha sina pengar men kanske bara jag som är fattig och avundsjuk :P. Träffade sen 2 babes som vi hängde med en kortis och sen var jag tvungen att hämta min väska på Bellagio, packa och ta shuttlebussen hem.

Nu är jag som sagt hemma hos föräldrarna och det känns bra. Tror jag åker redan ikväll till gbg och min nya lägenhet men kanske får sova i den gamla då man ju måste flytta sängen och hålla på. Fast det är iofs en soffa där nu som man kan utnyttja. Hmmmmm...

Nu väntar ett jävla jobb dock (boning, bygga vägg, flytta skit, köpa och installera diskmaskin), funderar på om man ska bjuda över lite folk och visa stället eller om jag ska vänta typ 3-4 veckor tills jag fixat allt. Att visa upp en tom lägenhet är ju inte så latjo men kanske kommer ta kanske ännu längre innan allt är på plats. Vi får helt enkelt se. Tjo på er, skriver nog lite ikväll kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar