torsdag 29 juli 2010

Tillbaka i gbg

Hej people. Nu är jag tillbaka till GBG och tycker det är skönt som tusan. Bar in det sista ifrån lägenheten och det är verkligen helt löjligt hur mycket skit jag har alltså. Nåja. Nu har jag iaf internet igen stabilt och ska försöka träna lite ikväll och sen ska jag lägga i en hästväxel när det gäller pokern. Som det är nu är jag plus ynka 3000 kr i månaden efter att ha tappat ca 8000 kr i lördags men jag tror jag hittat perfekta lösningen nu.

När jag spelade ca 90 minuter per dag (endast när jag kände för det) så plussade jag hela tiden. Det var mycket enklare då vilket är en stor faktor men det är helt klart ett litet problem att numera spela utan att känna ett sug och ibland vara rätt trött. Nu behöver jag som sagt mycket pengar rätt snabbt så har skrivit ner ett sjysst schema och det kommer gå ut på att spela några timmar på dagen, ta en lång paus för annat och sen spela kväll igen jämfört med då att spela typ 20-02. Typ 11-15, 21-02 alltså. Det tror jag kommer bli grymt. Ska också börja så smått att planera varje vecka så jag kan börja tänka på de där sakerna som jag vill men som inte riktigt blir av på ett spontant sätt. Måste avsätta specifik tid för sånt där.

Hursomhelst, nu ska jag plocka in lite skit ifrån de nya flyttlådorna och sen gymma på på underground nivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar