söndag 18 juli 2010

Kämparvecka

Drog till rockbaren och mötte upp gubbsen och besök ifrån Malmö och sen försökte jag möta upp några som var dåliga på att svar i sin mobil (!!!). Hursomhelst så kom jag fram till att jag måste hitta på något nytt snart. Många av de sakerna kräver dock pengar så jag tänkte börja med att köra verkligen all in denna veckan och spela minst 5-6 timmar per dag. Lite sugen är jag på att testa att vara bartender. Hursomhelst behöver jag vidga min bekantskapskrets nu när flera av mina närmaste vänner har flyttat iväg och att sitta inlåst på ett kontor med 11 gubbar som är några år ifrån sin pension är inte the way to go. Så nu blir det snabb dusch, sen hårdgrind och förhoppningsvis så är jag väldigt mycket rikare nästa söndag. Vi får hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar