tisdag 20 juli 2010

Man skulle ju kunna....

gå till kontoret och ändå lägga in några duktiga timmar. ELLER så kan man tycka synd om sig själv, sätta på en rolig film och köra lite hårdare imorgon. Tog på mig kläderna nyss för att dra ut men det var så jävligt jobbigt att gå med kryckor att jag skiter i det.

Idag har jag fixat elavtal (så jävla onödigt eftersom elen har funkat bra typ i snart 2 veckor!?) och beställt bredband och adressändrat samt handlat lite skit. Gud va mycket mer pengar de skulle kunna tjäna på bredband förresten om de varit snåla. Skulle ju LÄTT betala minst 500 kr/månaden för att få internet och finns säkert folk som hade betalat ännu mer. Sen finns det ju givetvis massa kunder de hade förlorat men men men.

Nu ska jag nog se boogie nights, tjo på er.

1 kommentar:

  1. hade du inte fixat elavtal hade de kontaktat dig inom 1månad. jag glömde nämligen det när ja flytta in o elen funkade jättebra, men det e för att fd ägaren inte avslutade elavtalet utan lät det fortgå. så en elsnubbe ringde sen på o va rätt irriterad över att jag hade el men inte hade någon som betalat etc. Så du gjorde helt rätt att fixa elavtal direkt :P //kickii

    SvaraRadera