måndag 19 juli 2010

I smärta!

Har gått och haft ont och varit arg på mina mandlar men insåg idag att det inte är svullna mandlar som är problemet utan det känns bara som halsont för jag har en förkylningsblåsa i roten på halsen. Gör fan ont hela tiden och inte lite så heller. Gaaah!

Idag ska jag fixa massa tråkiga grejer, skaffa elavtal, adressändra, köpa lite hjul osv. Igår förlorade jag massa på pokern tyvärr och är plus 5000 kr för juli men mitt pokerkapital är ändå på något sätt rekordlågt (jag väntar på lite betalningar) och det börjar bli lite halvt irriterande.

4 kommentarer:

  1. Hur stort är pokerkapitalet för ett spelproffs som dig?

    SvaraRadera
  2. 1000 kr? 10000 kr? 100000kr?

    SvaraRadera
  3. 1000 BBs känner jag mig bekväm med och mindre för tillfälliga skott uppåt. Dvs $6000 för 3/6. Vill nog hålla mig på runt 1000 BBs upp till 10/20 och sen när det gått bra så kan man skotta uppåt lite då och då.

    SvaraRadera