onsdag 28 juli 2010

Segt :(

Internet funkar här men det funkar typ yttepyttelite varannan minut. Jag kan i princip ta emot och skicka mail men bara ibland osv. Så hursomhelst får jag massa tid över men jag kan t ex inte jobba med hemsidan och jag kan inte heller spela nån poker. Så jag tänkte att jag kunde ta tag i det där tråkiga gamla som jag skrev om för några dagar sen. Det är som väntat, det drog upp gamla stunder, grejer jag hade glömt. Typ hur jobbigt det var att dela på en 90säng för att det är så trångt men vissa reagerar så argt när man ber någon flytta in och hur klantigt jag sagt att jag inte gillade vit choklad samma dag som jag fick en i present och lite annat sånt där. Häromdagen kom förresten detta ämne (alltså i helhet) upp i lördags kväll med Mikael. Jag har garanterat skött massa saker jävligt osnyggt och finns rätt mycket dumma saker jag har sagt som jag ångrar. Fast minst lika mycket skit har jag fått.

Fan. Jag känner mig arg och felbehandlad och främst lurad med pengarna men just nu hade jag så himla gärna bara fått ett mess där det står "Förlåt att jag har hållt på såhär. Jag kommer betala dig 1000 kr i månaden så länge det tar, kan du förlåta mig för detta?" och så skulle jag säga "ja, jag ångrar massa saker jag gjort också" och så skulle det bli en bra försoning, no questions asked och man kanske till och med kan få en gammal vän tillbaka och tänka att personen ändå tillslut visa sig vara en god människa i mina ögon... . Haha! Fet chans att det lär hända men min telefon kommer iaf vara på ifall att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar