torsdag 6 september 2012

Yeay, CSN styr upp det!

Har haft lite halvhuvudbry för att man ska få CSN i tid osv.  Representanter på skolan är på semester och kommunikationen har inte gått great. Sen när jag kontaktade dom så hade de mest problem med att jag tydligen behövde skicka in mina betyg, sånt där går ju annars per automatik när man läser på uni i sverige. Dessa betyg för att visa att jag blivit godkänd x antal procent då.

Men idag fick jag mail om att allt var grönt! Wiho! Ska se lite hur man ska investera pengarna, tror det blir hälften i en bank med insättningsgaranti och hälften i fonder. Är lite mer feg nu för att investera utan insättningsgaranti efter att jag blivit orolig för Fundior.

Förresten så har jag nu hyrt spanskalärare så jag ska intensivplugga spanska nu innan jag åker. Som jag skrev igår har jag redan lyckats förlora ca 12 000 på 3-4 dagar i september så känner inte supersugen att jobba jättemycket nu utan ska nog mest ha trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar