onsdag 26 september 2012

Utveckla min nisch + hobbys!


Jag skrev väl att jag inte kan spela poker längre? Det gör ju iaf att jag har massa tid över till annat och att min vardag förändras. Tanken är att jag ska försöka plugga extra hårt och liksom hitta min egna arkitektur eller göra lite mer "egna projekt", hitta min nisch liksom. Finns ju flera fördelar med det, förutom att det antagligen är väldigt kul + lärorikt så kan man ju säkert använda det i andra projekt i skolan (kanske inte direkt när man gör det men senare) och sen så kanske man blir mer konkurrenskraftig. Jag har tänkt en del på hur jag ska bli sen och även om jag hoppas kunna jobba hårdare och få bättre betyg så är det ju alltid bra om man hittar något man gillar och blir löjligt bra på det där, oavsett vad man har för betyg. Just nu känns möbler sjukt intressant samt stadsplanering, lite outside the box men även att inkorporera naturen i byggnader. Och/eller vatten. Vatten är fantastiskt. Det mest lugnande som jag vet är en porlande bäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar