måndag 10 september 2012

I Madrid. Tydligen numera bannad från poker

Yoyo! Nu är jag I madrid! Kom sen igår, Ernst, Mathias och jag sov hos Ernst då vår nya lägenhets nycklar är på vifft. Eller vi vet vad dom är men vi får dom inte än. Vi sitter här nu och har slöat hela dagen. Formaterade nyligen om min dator och håller på att installerar alla programmen osv. Noterar för övrigt att jag numera är avstängd ifrån de flesta pokersajter. Innan jag åkte slutade en del fungerade iom att Spanien införde onlinepokermonopol i juni men det var många kvar som fungerade. Nu är då detta inte fallet, jag är nog förpassad till de inhemska pokerklienterna där rejken bör vara ashög, jag får ingen som helst rakeback och de spelar inte fixed limit som jag är bäst på. Kanske kan det finnas PLO som också antagligen är rätt fiskig men totalt känns det rätt negativt på den fronten. Det är dock kanske positivt ändå på något sätt, eller antagligen inte men jag får försöka se saker ur en positiv synvinkel. Löser jag inte det här kanske jag kan fokusera mer på musik, vara ltie mer hungrig på att hitta fotbollslag eller laga lite roligare mat.

Vi får se. Känner mig lite febrig för övrigt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar