fredag 21 september 2012

Doooink!

Vår schema för första terminen
Hej! Har hänt en massa grejer som jag kanske eller kanske itne skriver om! Förlåt iaf, jag känner bara att allt är rätt nytt just och att jag håller på att bygger upp min vardag igen efter de nya förhållandena. Än så länge sitter bloggandet inte så bra fast men nu har jag allt fått upp mitt skrivbord precis vilket gör det lite trevligare att sitta framför datorn. Osäker på om det är en dålig eller bra sak.

Ska ut på en klasskamrat som har lite fest. Har dock lite skit imorgon. Tackar förresten gudarna att det finns så sjukt hjälpsamma personer på youtube som gillar att lära ut gratis. Missade en enda lektion denna veckan (eller första två timmarna) men det är vad vi ska göra imorgno. Handlar om trevliga temperaturer, fuktighetsnivåer etc. Något ändå ganska intressant. Känns som att jag tycker det nästan bara pga min AC och den sommaren där jag insåg hur luftkvalité påverkar prestationen och känslan av ett rum. Nåväl, blev tillfälligt av med min telefon också btw vilket förklarar bristen på bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar