torsdag 6 september 2012

(Inlägg postade!)

(Tänkte bara säga att jag nyligen postade 2 längre inlägg retrospektivt!)

Pubquiz i Borås.....
http://goranheintz.blogspot.se/2012/09/pubquiz-i-boras-goteborgsolet-ocean.html

Borås, 30årskalaset och datorkirurgi!

___________________________________________________________________________

Idag var förresten en "uneventful day". Eller det var händelserikt i form av att jag förlorade löjligt mycket pengar. Tappade 1001$, hade de värsta statsen på hela året men det fanns inte så mycket jag kunde göra idag. Nettoförlusten blev på 5809 kr med rakeback. Är alltså på 4 speldagar redan back lite mindre än 12 000 kr för september. Blir lägre stakes om vi ska spela något även om vi faktiskt mest haft kolossal otur. Imponerade över mig själv att jag höll mig så lugn, särskilt i jämförelse med i söndags där jag förlorade nästan samma summa men blev märkbar förbannad. Känner mig dock rätt väl i zenmode och känns som jag annars kan klara av eventuella downswings rent mentalt rätt bra just nu.

Att pokersommaren varit betydligt sämre resultatmässigt än resten av året känns lite synd men inte sådär jättefarligt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar