fredag 7 september 2012

Ambivalens osv

Hej! Denna sommaren har varit lite ambivalent. Just nu känner jag mig allmänt sur, ett tillstånd jag måste komma ur snabbt känner jag. Hoppas det ska bli en kul helg, ska nog ta lite öl med hitan och ditan men blir nog generellt rätt lugnt verkar det som.

Förresten, åker på söndag, kl 17:25 tydligen. Har lite problem med att fixa windows på nya hårddisken jag köpte förresten. Detaljerna kring detta är väl kanske inte så intressant (och kanske inte följden heller) men vad som nu är fallet är att jag är osäker på om jag behöver ta med en andra stor dator till eller inte. Det påverkar min packning ganska rejält och alltsånt där.

Nää nu blev jag trött bara av att skriva om det, då antar jag att ni blir ännu mer tröttare av att eventuella läsa det. Nåväl, blir träning och afterwork ikväll. Hej hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar