söndag 9 september 2012

Sista kvällen!

Hej! Idag så började man dagen med lite spanskalektion! Hade hyrt en snubbe med gemensam bekant och körde igenom lite skit. Kändes som jag nog kommer förstå det här, behöver bara öva in lite :). Är ju inte så svårt. Sen frågade han om jag ville hänga med och hänga med några chilenare och prata spanska. Det lät trevligt ändå, åkte dit och inte han men chilenarna rökte braj och det var trevligt men jag kände mig som en retard ibland för jag inte förstod allt.

Sen iaf träffade jag Aron, Kicki, Aron och Anton och tyckte vi hade rätt trevligt på Smaka tills halv tre typ. Najs var det faktiskt. Har som sagt varit lite sur det sista men kändes ändå som ett oväntat trevligt avslut. Ska också bli kul att åka till Madrid imorgon!

1 kommentar:

  1. jag tyckte iaf att vi hade väldigt kul! :P Hoppas du får en skön termin!

    SvaraRadera