måndag 3 september 2012

SKyfall och Manana

Idag träffade jag Janie och vi käkade på Manana och drack lite kaffe. Återigen lite mycket snack angående bandkillar som kanske inte alltid är så intressant men i övrigt var det trevligt. Just nu är jag dock bara väldigt sur. Tappade humöret för första gången på väldigt länge då jag fortsatte att förlora. Torskade 5000 kr innan middagen helt sjukt och sen torskade jag 2500 kr till, förlorade varenda jävla hand. Det värsta var inte det dock. Internet går segt som sirap och jag hade bästa möjliga handen i en pott på 600 kr (inte superstor alls men det var ju verkligen pengar helt i havet) och jag såg min hand lägga sig på rivern för ett bet på 60 kr eftersom jag blev disconnectad. Har så jävla mycket hat emot den skitklienten som är värdelös och det är för övrigt så JÄVLA FRUSTRERANDE ATT HA DÅLIGT INTERNET!!! Fattar inte vad problemet är, det borde inte gå såhär jävla långsamt.

Blir arg bara av att tänka på det. Slutade back med RB 6100 kr, ingen bra start alls på pokerseptember. Ska dra mig emot Borås imorgon förresten och fira min bror som fyllde 30 år idag. Tänkte försöka hänga med lite kompisar som bor i borås innan man drar och sen tänkte jag nog vara i bollebygd fram tills helgen.

Är lite irriterad nu minst sagt.. Skitsamma, nu ska jag göra något kul tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar