lördag 1 september 2012

Augusti är slut, osv! Resa till Madrid bokad

Hej! Idag gick jag och shoppade lite. Min laptop krånglar rätt hårt, den startar alltmer sällan upp och jag tänkte köpa en större solid state i obruten förpackning, öppna upp datorn och kanske göra rent ifrån minttun och startar den stabilt därefter så byter jag hårddisk så jag får lite mer space så jag kan ha lite 3dmax och lite sånt där som jag inte får plats med på 80 gb hårddisk. Oavsett så vore det nice med ett nytt mikrotangentbord, det förra ifrån deltaco (finns inga recensioner på prisjakt) var sådär men denna har fått bra recensioner så jag slog till. 399 kr på webhallen. Testskrivit lite och den känns riktigt go än så länge, woho!

Käkade sen indiskt och köpte present till min bror som fyller 30 år imorgon och vi ska fira på måndag.

Sen räknade jag ihop pokeraugusti. Det var OK men inte fantastiskt. Tog 9 dagars semester, jobbade 72 timmar och fick en timlön på 134 kr. DOOOCK så hade jag bra vinstsnitt, förlorade lite bara på PLO högre stakes så trots fin winrate på både FL SH och PLO så tappade jag typ 15k i EV och med det hade jag väl haft 500-600 kr i timlön och då körde jag oftast rätt lågt. Körde mest FLSH som gick bra på alla plan, timlönen där var på 343 kr/h på så lågt som 3/6$ som jag nog spelade mest vilket känns ändå rätt stabilt även om det är långt ifrån "the golden days".

Bokade också resa tillbaka till Madrid, den 9e september blir det. Var lite sugen på att åka tidigare men alla jag pratat med kommer senare också så då tänkte jag att man ändå kan ha en "fullvärdig" helg, blir ju segt om man åker typ fredag natt eller whatever. Just det ja, detta räknar ju inte med ipaden som jag vann! Jag är nästna lite sugen på den ändå även om jag ska anstränga mig lite för att sälja den. Det tråkiga är att den antagligen inte kommer fram innan jag har åkt så om jag behåller den får jag be nästa person som besöker mig att ta med sig den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar