söndag 5 augusti 2012

Yaki-Da osv


Hej! Igår var det visst utekväll. Sara kom förbi ifrån borås och Maxiboi är i gbg, hade det trevligt med dessa plus Max kompis Mikael som jag träffat några ggr tidigare. Hade det trevligt hos mig, sen drog vi oss emot Bar Himmel som ju var riktigt jäkla nice! Aldrig varit där tidigare. Pratade med en tidigare barägare btw och hoppas inte det var sant men tydligen är det rätt hårt med utpressning i den branchen, han la av just därför. Det borde väl för övrigt inte vara specifikt för barer. Känns lite osvenskt förresten. Nåväl!

Bar Himmel var som sagt nice, sen drog vi emot Yaki Da. Gillar verkligen övervåningen med pianobaren och restaurangen. Beställde också en kaffedrink som var helt fantastisk, de har ju en bar där som bara gör kaffedrinkar. Känns inte särskilt lönsamt förresten. Sen skulle vi beställa mat vilket vi gjorde, sen fick en person någon sorts infall av att vi skulle gå iväg, så vi beställde och gick. Märkligt beteende :D.

Därefter träffade vi ett gäng med var person ifrån helt avskilja delar av sverige. Inte för att det spelar någon roll men det var lite kul att höra typ djup skånska med stark stockholmska och sen så pratade jag spanska med en annan bara för att vi ville brush it up. Hon bodde tydligen i spanien nu.. Vi drog iaf hem till mig och gjorde lite drinkar och grejer. Just det ja, på Yaki Da stötte jag på Rasmus Blom som måste tänkt att jag var dum i huvudet. Lite osäker på varför jag var tvungen att säga att jag inte gillade hans inledare på nöjesguiden och sen så var jag nog lite allmänt suspekt. Trevlig kväll annars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar