onsdag 8 augusti 2012

Hej då lasarettsgatan, hoppas vi ses snart igen!

 Då har det tyvärr blivit dags att flytta ifrån lasarettsgatan. Tycker det är väldigt tråkigt eftersom jag trivdes väldigt bra på lasarettsgatan men det fanns många anledningar till varför det inte lämpade sig riktigt, främst för att jag tänkt plugga i rätt många år till utomlands. Orkar inte prata/skriva om varför den nu är såld och annat men så är det och det känns definitivt tråkigt även om det innebär att jag får ett litet kassatillskott, dels för saker som jag lagt ut för som faktiskt blir en del mer än vad man tror men också insatsen plus en liten vinst även om mäklaren tog en stor del.

Försöker se det positiva vilket är att det på något sätt känns gött att vara lite "fri". Jag har gått ifrån att gilla tanken på att ha en del stuff om det skulle behövas till att vilja vara lite mer "ren" och bara ha det mest nödvändiga som jag ofta använder. Det kommer väl dels ifrån att se hur mamma fyller områden med massa skit men också att jag inte har så supermycket plats i Spanien och att det är mäckigt att transportera grejer fram-o-tillbaka.

Så nu bor jag iaf på Heden precis vid Ullevi. Funderar nog dock på om man ska försöka styra upp en eller flera resor nu, börjar skolan om en månad ungefär och känner lite för miljöombyte även om jag är väldigt väldigt trött just nu. Kanske bra att resa nånstans just därför.

Här är förresten lite skitbilder på nya lägenheter och det kaos som just nu råder.

PS: Internet här är just nu väldigt trögt, kan vara något fel på bilderna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar