söndag 19 augusti 2012

Wiii! WHat goes around comes around

Erin från the Office!

Hej hej!

Spelar oftast inte turneringar men idag spelade jag en vip-inbjudningsturnering på strax över 6000 pers. Topp 100 fick varsin ipad 3 och sen var topp bra betalt (förstapris strax över 100k SEK) medans 10-50e plats var sådär. Jag kom just där. Det innebär dock en sprillans ny ipad! Fast antagligen byter jag den emot cash, min surfplatta är så fin, får 4000 ganska exakt så det är vad den billigare varianten kostar ändå. Vann 1500 kr också i cashgame än så länge. Är inte så supersugen på att jobba just nu men jag tänkte ändå plöja de här 2-3 dagarna tills jag åker i norge, det ska bli typ 99% semester, kanske tom 100% i 9 dagar. Sen drar jag nog till malmö.

Nåväl, nu har jag precis tränat, blir lite the office! Börjar nästan tycka att Erin i den serien är lite söt trots att hon spelar en rätt oskön roll. Gulligull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar