söndag 12 augusti 2012

WIIII! Ytterligare en skön pokerdag

Idag fortsatte det att gå bra på poker. Spelade feta 7.15 timmar och blev +7466 kr. På två dagar har jag gjort ett dåligt månadsresultat till ett helt dugligt så nu ska jag sluta skriva vinstsiffror innan det blir skrytigt :). Kul att få lite flyt. Btw, jag torskade nästan fyra tusen på ett nytt spel jag håller på att lära mig. Det låter som en rätt dum grej, men även om jag inte är bra på detta spel så räckte 3-4 timmars instudering för att känna att jag slog gamet. Låg btw plus där nästan 6000 kr innan en britt köpte en trisslott och fick bingo hela tiden, hur man nu får det på triss!

Var lite sugen på att dra ut ikväll och sådär men samtidigt ändå inte. Kul att det lönade sig ekonomiskt iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar