torsdag 30 augusti 2012

Semesterupdate nummer 2! Snart kommer typ hundra bilder

Hej igen!

Jag sitter på bussterminalen och 13:30 går bussen emot göteborg. Fick ändå sova OK på flygplatsen på bodö (där jag väntade mellan 04:00 och 10:20) och en liten powernap på flyget så jag känner mig rätt pigg och allright. Jag började skriva lite blogginlägg med bilder som påminnelse men sen så kom jag på att Ernst måste rensat minneskortet för första dagarnas bilder var inte med. Hoppas jag kan få dom sen,  jag vet att det bara är viktigt för mig men jag vill ha korrekt kronologi.

Jag tror detta bottnar i en barndomsupplevelse med pirater på mörka vatten som sändes helt jäkla slumpmässigt. Det var helt sjukt frustrerande för jag minns det som det bästa barnprogrammet ever. Så jag får se! Kanske drar ikväll eller imorgon bitti till Malmö men det beror lite på en kompis där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar