lördag 25 augusti 2012

Semester Update - I lofoten o Stamsund!

Hej! Jag kanske ändrar mig men jag tror jag gör ett längre blogginlägg sen när semestern är över (30-31 augusti) istället för att uppdatera kontinuerligt. Ernst har en bra systemkamera och vi har tagit och ska nog ta en del kul bilder tror jag!

Har det iaf väldigt trevligt och det känns verkligen som det gör gott för skälen. Har just nu bara internet vid en restaurang där vi hänger ibland vilket är rätt skönt ändå. Vi ska dock iväg emot Unstad senare ikväll där vi ska bo hos någon släkting för resten av resan.

Igår köpte jag förresten en hamburgare för 185 norska kronor. Det är nog rekord. Sen har vi kändisstatus och pratat med sveriges näst rikaste persons dotter. Nu ska jag äta. Tjiiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar