lördag 11 augusti 2012

Maratonsession och stay out west - på riktigt

Är dollartecken men resultatet är i SEK. En ny funktion på HM1 btw som uppskattas!

Yoyo! Igår blev det lite vin och film. Var lite seg och kände för att stanna inne. Känner mig lite asocial nu som sagt. Var sjuukt nära på att dra på Way out west men först så lyssnade jag på Kraftwerk och lite annan skit jag först hade tänkt se och tyckte det var rätt dåligt och sen kollade jag med folk och det var få jag kände som skulle dit, plus att om man köper ett band så bör man iaf se minst 6 band och det kände jag inte så mycket för, därför sket jag i det.

Så istället blev det grindkväll!  Började första passet lite svängigt, sen körde jag nog mitt längsta pokerpass på över ett år. Kör kortare pass nu men det var en fisk(ja eller flera) som var online varav en som bara gav bort pengar så det blev att jag spelade först lite mer än 1,5 timma och sen andra passet på 5,5 timma! Var helt slut sen så avslutade. Det som var kul var att det för än gångs skull gick otroligt bra. Känns väldigt välkommet efter en pokerperiod som gått rätt dåligt. Är nu upp 5k för månaden, hoppas att vi kan utöka detta.

Kollade förresten upp resvägar etc för Norge. Ska bli sjukt trevligt! Kommer antagligen bli dyrare än om jag skulle åka hela vägen till spanien t ex vilket känns lite ironiskt men ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar