lördag 18 augusti 2012

Grr, arg på mig själv

Hej hej! Är fortsatt väldigt väldigt trött, känner mest för att ligga och uggla hela tiden. Först tänkte jag att jag bara borde rycka upp mig men tycker ändå man kan ha några såna perioder också. Så jag ska embracea min tillfälliga eremitsm.

Jobbade 5,5 timma igår och låg plus runt 2000-4000 kr tills sista passet på 46 minuter där jag gjorde 3-5 riktigt dåliga spel på PLO och drog ner allt det där och slutade minus kanske en tusenlapp (inte räknat ihop än). Känns så jäkla piss, nog inte spelat så dåligt på riktigt länge, mitt andra/tredje-game på PLO där jag inte har rutin kan ibland vara så fruktansvärt mycket sämre än hur jag spelar när jag spelar ovanligt dålig fixed limit. Riktigt sur på mig själv, det där är ju bara att slänga bort en jävla massa tid till ingenting.

Skulle varit kul att åka till Joels festival en kortis ändå. Får se om man kan styra upp transport dit och/eller om man orkar ta bussen. Har som sagt rätt låg energi.

Nej, nu ska jag sluta sura och kanske leta upp ett bra ställe och plocka upp en latte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar