fredag 31 augusti 2012

Torsdag och hemma

Min nya läderjacka btw! Bilden är halvgammal btw, inte för att det spelar nån roll kanske :D.
Smart men inte så snygg extra hyllagrej.



Hej! Igår kom jag hem vid 5 och gjorde inte löjligt mycket, försökte träna lite men kände mig allmänt grinig. Förlorade först 4000 kr direkt men slutade back 2200 kr tillslut, otur direkt!

Hade sett framemot att åka till Malmö i helgen men det blev inget med det. Trodde morsan installerat den satans diskmaskinen när jag varit borta i 10 dagar men nej, den är lika o-inkopplad som innan. Störande är också att 4g som vi har här har nått sin cap på 10 gb och verkar som de har en annan cap på 20 gb för nu står mätaren på 20,1 gb och det går helt löjligt segt. Blir svårt att jobba idag så kanske får läsa lite spanska och grejer, borde ändå ha gjort det mer i sommar.

Funderar nu när man ska åka tillbaka till Madrid, namely om man ska spendera helgen 7-9e september i sverige eller i spanien. Får se vilka som är in town då, vi börjar ju 12e september och det bör vara rätt gött semesterväder och tror man fortfarande är bjuden till ett hus med pool som är typ 7 min gångväg ifrån vår nya lägenhet.  Det är digg.

Funderar också på om jag kan göra några smarta "uppfinningar" för att förbättra mitt rum etc samt vad jag borde ta med mig ifrån sverige. Morsan hade t ex en sån här skrivbordsgrej som inte är supersnygg men ger en del extra plats. Sen ska jag som sagt köpa en sån där grej som skär grönsaker, köksmandolin. Magneter!



Ska jag köpa den här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar