onsdag 1 augusti 2012

Juli är över. Tuff pokermånad!

Usch och blää. Går igenom statistiken för pokermånaden juli. Har ju kört rätt lågt och tuffat på med vinst varje månad nu i 9 månader (även om några månader hade riktigt låga timlöner, fanns iofs vissa med lite högre också) men nu så registrerar vi en tydlig förlust med back 8400 kr. Brukar kunna hålla rätt bra på hur många timmar man spelat osv men den har varit lite unreliable. Tror att resultatet 48 timmar kan stämma ändå, vilket betyder att jag backat exakt 175 kr/timman! Dyrt!!

Har lite saker att jobba på men känner att jag spelat rätt bra och det var 3-4 dagar där jag förlorade stora summor där det bara var att andas djupt och låta sig bli utdragen, finns inget man kan göra när man får in pengarna som stor favorit och de drar 3%arn.

Det som var lite kul ändå var att jag faktiskt vann lite på PLO! Det är iaf det nya spelet jag lär mig, körde en hel del händer och har bra winrate! Med och utan all in EV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar