onsdag 15 augusti 2012

Apple fanboys och lol


Det är rätt lätt att driva med apple-folk. Det fanns en tid när apple-datorer var ett hyfsat alternativ, de gjorde sina egna processorer etc och mac presterade ofta bättre. Nu använder apple samma processorer (intel) som alla andra och man är antingen överdrivet rik eller en idiot om man köper en apple dator. Svart på vit. Med iphonen är jag lite mer tveksam. Den är inte sådär super och är sjukt överprisad men kameran är ju bra och lite osäker på hur det är nuförtiden med mobilkameror men den kanske kan vara värd att betala överpris på.

Hursomhelst, vad jag skulle komma till var en kommentar jag läste när jag kollade på omdömen på en hårddisk jag antagligen ska köpa. Notera att det är en INTERN hårddisk. Alltså, du har den innanför din dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar