tisdag 2 november 2010

Trög support

Yosemite park som ingick i resepaketet som jag var sugen på.


Kollade in resor nu för vintern och skrev till STA om ett resepaket de hade som innefattar 22 dagar runt på USAs västkust med Los Angeles, grand canyon och skit. Fick svaret (i november) att denna resa avgår 09oct. Jag frågade då om de skrev rätt eftersom det nu är november och frågade också om det fanns några andra resor som avgår i november-januari.

Då fick jag svaret idag. "Resan avgår 09oct, alltså oktober 2010. Var du intresserad utav någon annan resa eller?"

Här är ett sånt tillfälle där man kan skita i det och bara säga låta det vara. Men då är man svag. Man får ju säga till. Det är hyfsat omöjligt att en resa avgår i dåtiden utan då har den ju redan avgått och varför i helvete berättar dom om resor som redan har avgått? Och hur kan man misstolka "finns det några andra resor som avgår i november-januari?" och sen fråga om man var sugen på en annan resa och sen också lägga till det sköna "eller?" på slutet. Baahh. Uppenbarligen någon som inte är kvalificerad att jobba på support.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar