måndag 29 november 2010

Aldardo, nooo!

Tänkte på det idag och tråkigt att det inte blev någon fortsättning med aldardo, min favvoaffär i göteborg. Hoppas det inte handlade om att jag underpresterade efter ett av mitt livs värsta migrändagar någonsin utan att de insåg att de inte behövde extrahjälp. Antagligen är det det första alternativet :(.

Nåväl, anledningen varför jag tog upp det är att jag återigen känner att jag måste ta ett steg till något nytt. Bör få reda på hur det gått med antagningen i veckan och hoppas att jag kommer börja plugga en RIKTIG utbildning iår. Kanske iofs finns någon KY-utbildning för mig annars. Måste träffa lite nya människor och ta mig an nya utmaningar för nu känns allt bara gammalt och tråkigt, inte så konstigt egentligen när jag lagt ner så mycket tid på pokern som är bland det mest asociala man kan göra. Inte för att jag lär sluta än på ett riktigt bra tag men det duger fullt att spela 5-10 timmar per vecka och som sagt, det var när jag spelade i snitt 1,5 timma om dagen som jag vann som mest.

Nu måste jag tyvärr till kontoret och diska lite ifrån igår innan gubbarna kommer imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar