lördag 20 november 2010

Naaw, kärlek

Naaw. På dagens föreläsning kom det in ett bekant ansikte. Killen hade nämligen läst Retorik I med mig och han var lite underhållande och hade en ganska skön look. Det är alltid blå jeans, en svart skjorta med nåt mysko halsband och gigantiska bältesspännen. Han har också stort långt hår i en liten toffs. Hursomhelst,  i pausen gick jag fram och sa typ

"oj ___, tja! Hur kommer det sig att vi fått så fint besök?". Då sa han att han kom på föreläsningen mest för att det är intressant. I klassen finns också en tjej och jag har väl varit på kanske 20-25 föreläsningar och alla ggr utom 1 så har hon haft på sig en zelda-tshirt och gör irriterande kommentarer och svarar verkligen på alla frågor.

Iaf! Så säger han sen, "min flickvän läser här"! Och det är zelda-tjejen! Min första tanke var typ "naaw, kul att dom hittat kärlek ändå". Min andra tanke var "oj, jag vill inte tänka på vad de gör för att värma sig".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar