tisdag 2 november 2010

Fatta, jag skjuter dig!!

Min kompis hemma-fru-kicki vaskade fram en goding på min favvosida som jag var tvungen att posta. Får man verkligen såna där ärr på magen om man är gravid? Är det vanligt? Det är INTE fashion.

Förresten, såg en "reklam" för ett program på SVT. De ställde några frågor typ "Vad är meningen med livet?" och sen frågade dom "Finns det nån mening med livet om man inte får barn?". Är det verkligen många som tänker så? Det gjorde iaf mig lite chockad.

1 kommentar:

  1. jag ser inte barn som livets mening, men jag skulle inte vara lycklig i mitt framtida liv om inte barn fanns med i bilden. //Sådana bristningar får de flesta kvinnor under graviditeten eftersom man växer så fort. Men man kan förebygga det värsta genom att smörja in sin hud massor. :) //kicki

    SvaraRadera