onsdag 17 november 2010

Händigveckan fortsätter...

Morsan tycker det är kul att hjälpa mig med skit så jag frågade om hon ville med till IKEA och på vägen ligger pingstkyrkans loppis där jag köpte lite skit. Allt kostade typ 50 eller 100 kr, förutom ett bord jag spanade in. Det kostade 1200 kr och dess stolar kostar 200 kr st. Men det var halva priset på möbler och med tanke på vad det är för sorts bord så är det stört billigt. Jag tror jag gillar det nya bordet, det är rätt majestätiskt och grandiost (från portugal för övrigt) men det finns en touch jägarhydda över det som jag är lite osäker på. Köpte också ett vitrinskåp/hylla för 50 kr som jag är lite osäker på. De kör förresten hem skiten för 300 kr, jävligt billigt där också och samtidigt tänkte jag skänka lite möbler och min stereo.

Sen blev det iväg till ikea. Köpte TV-bänkar, sockel och fot till köksbänkarna jag köpte samt lite mer glasburkar. Måste träna idag också och har planer vid 22 så får se nu om jag verkligen orkar sätta ihop något idag eller inte. Lutar åt inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar