tisdag 23 november 2010

God natt

Jag funderar på hur intressant folk tycker att det med min home makeover och sånt där. Jag vill inte tråka ut folk men samtidigt så vet jag inte vad jag ska skriva just nu.

Hursomhelst så är rörmåkarn som var här en idiot. Kanske nämnde det men han hade med en lärning som han instruerade när han satte in min diskmaskin och han hade jobbat mycket snabbare själv. Ändå fick vi en faktura på 2 timmar + 2timmar för lärlingen trots att vi sa att det skulle kosta 1000 kr och så fick vi en faktura på 2000 kr. Ringde och klagade och sa också att han skulle dra av för rotavdrag och fick en faktura på 1000 kr efter rotavdrag. Alltså drog han inte av nånting. Så imorgon ska jag ringa honom igen, kan tyckas ovärt för 500 kr men det är ju folk som släpper sånt här som uppmuntrar detta beteende. Tänk på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar