tisdag 30 november 2010

Sahlgrenska och kvällsföreläsning

Ringde inatt till sjukhvårdsupplysningen (om jag inte skrev det) och tanten tyckte jag skulle åka direkt och kolla upp skiten på sahlgrenska men jag åkte imorses och fick vänta 3 timmar. Mår ju bättre nu och läkaren tyckte att jag bara skulle chilla och återkomma om det blir värre. Skönt att man slipper tänka på det där mer, ska nog träna ikväll för har inte varit på gymmet sen jag blev dålig i onsdags.

Så missade min ena föreläsning men nu är det en kvällsföreläsning på handels om försäljning. Tycker det borde vara mer föreläsningar om grejer och framförallt borde det vara mycket mer "reklam" eller nån sorts allmän sorteringsgrej för oftast får man höra om intressanta grejer av en slump. T ex så kanske man inte bryr sig så mycket om keramiken under den helleniska perioden men däremot kan man ju tycka det är intressant att höra om historian runt första Caesar eller liknande (i den kursen jag läser nu).

Nej, den börjar 18 så får nog palla mig iväg. Ska bli skönt och sitta stil, ta det lugnt och bara lyssna :). Är fruktansvärt trött och energilös just nu. Dags för koffein

1 kommentar:

  1. eller så dricker du massa vatten och vilar dig och inte pushar på kroppen för mkt första dagen du mår okej :P //kicki

    SvaraRadera